همه چیز این جاست

به وبلاگ من خوش آمدید

همه چیز این جاست

به وبلاگ من خوش آمدید

دلم برات تنگ شده دارم دیوونه میشم

تا وقتی که نبینمت آروم

بین ما هر دیواری باشه برمیدارم

فاصله عمر هم که باشه کم نمیذارم

بغض ترانه و دلم هر دو شکسته

چشام به در منتظره، نگام نشسته

باور نمیکنم فراموشت شدم من

گواه دلتنگی من ، ترانهامن

تو که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و صداقت تو شدی بهانه من

* * *

دیگه نه نمیخوام که ببینم نیستی پیشم

دیگه خنده زورکی سخته برام ، راضی نمیشم

دیگه دوری تو مثل سمه ، چرا نمیفهمی

بذار حس کنم عاشق من نیستی و میرم

دیگه بی پر و بالی برده امونم ، جوونم

دیگه خنده زورکی سخته گلم ، نمیتونم

بار دوری تو عمریه هیچی نگفتم ، بردم

دیگه خسته شدم بس که تو خلوت شب ، مردم

تو که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و صداقت تو شدی بهانه من

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود فیلم ترسناک شیطان مرده Evil Dead 2014 با لینک مستقیم

( خانه وحشت – کلبه وحشت )

NEngb3GaqiUHqq_2_1

منتشر کننده : FarsMovie

فرمت فایل: mkv

مدت : ۹۱ دقیقه
ژانر: ترسناک
کارگردان: Fede Alvarez
امتیاز: ۸/۱۰
حجم: ۶۲۴ مگابایت

توضیح کوتاه فیلم evil dead :
فیلم ترسناک و قدیمی کلبه وحشت را همگی به خاطر داریم -فیلم ترسناک Evil Dead را می توان تقریبا یک بازسازی دستکاری شده از کلبه وحشت به حساب آورد. تصاویر عروسکی و کامپیوتری کلبه وحشت در این فیلم جلوه واقعی تری پیدا کرده اند و صحنه های ترسناک آن بهبود پیدا کرده اند.

داستان از این قرار است که چند نفر برای تفریح به یک کلبه جنگلی متروکه می روند و در آنجا یک کتاب پیدا می کنند که با سیم خاردار مهر و موم شده است. یکی از افراد کنجکاو می شود و با باز کردن سیم خاردار دور کتاب، آن را باز می کند و ورق می زند تصاویر شیطانی آن را می بیند و جملات نامفهموی را که در صفحات کتاب نوشته شده است با خود زمزمه می کند غافل از اینکه در حال خواندن وردی است که باعث زنده شدن شیطان می شود! روح شیطانی وارد کلبه

                                                                برای دالنود کلیک کنید

نظرات  (۴)

  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • دارمش عالیههههه
  • maede jooooooooooooon
  • این چیه دگ
    وااای اینو تقریبا 5سال پیش دیدم خیلییی خوبه
    یا نوح!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی