همه چیز این جاست

به وبلاگ من خوش آمدید

همه چیز این جاست

به وبلاگ من خوش آمدید

دلم برات تنگ شده دارم دیوونه میشم

تا وقتی که نبینمت آروم

بین ما هر دیواری باشه برمیدارم

فاصله عمر هم که باشه کم نمیذارم

بغض ترانه و دلم هر دو شکسته

چشام به در منتظره، نگام نشسته

باور نمیکنم فراموشت شدم من

گواه دلتنگی من ، ترانهامن

تو که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و صداقت تو شدی بهانه من

* * *

دیگه نه نمیخوام که ببینم نیستی پیشم

دیگه خنده زورکی سخته برام ، راضی نمیشم

دیگه دوری تو مثل سمه ، چرا نمیفهمی

بذار حس کنم عاشق من نیستی و میرم

دیگه بی پر و بالی برده امونم ، جوونم

دیگه خنده زورکی سخته گلم ، نمیتونم

بار دوری تو عمریه هیچی نگفتم ، بردم

دیگه خسته شدم بس که تو خلوت شب ، مردم

تو که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و صداقت تو شدی بهانه من

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود رایگان فیلم Zombieworld 2015 با کیفیت عالی

دانلود فیلم ترسناک زامبی جهانی Zombieworld 2015 با کیفیت WEB-DL 720p

این فیلم ترسناک به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود

zombieworld-2015

دانلود ترسناک زامبی جهانی Zombieworld 2015

29,768 بازدید
۱۳ام اسفند ۱۳۹۳

منتشر کننده فایل: Fradownload

نام فیلم :  Zombieworld 2015

ژانر : ترسناک , مهیج

مدت زمان : ۱۰۰ دقیقه
کیفیت : WEB-DL 720p

فرمت : Mkv

انکودر : Ganool

حجم : ۷۱۵ مگابایت

محصول :  آمریکا
زبان : انگلیسی

کارگردان : Noé Blancafort, Lauren Brady, Jeff Newman

ستارگان :  Jesse Baget, Adrián Cardona

خلاصه داستان :

دیگر جایی برای قایم شدن یا فرار کردن نیست. زامبی ها آمده اند و تمام دنیا را گرفته اند. گزارش هایی از ایرلند، کانادا، استرالیا، اروپا و سراسر ایالات متحده ارسال شده که شهرها سقوط کرده اند. ولی چند نفر تصمیم می گیرند با زامبی ها مبارزه کنند و …

                                                             برای دالنود کلیک کنید

نظرات  (۲)

وبت عالیه اگه روش کار کنی پربازدید میشه
اینو دیدم عالیهههههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی